1 Mart 2016 Salı

KAMPÜS STİLİ


Üniversitede özellikle bahar dönemlerinden çok haz alıyorum.Okula gitmek olsun, vizelere/finallere çalışmak olsun daha bi enerjik oluyorum.Keza aynı şey kıyafetlerimde de oluyor.İçimdeki enerjim onlarada yansıyor.E o zaman bahar dönemi başlamışken ve uff ne giycem diye düşünürken böyle bi yazı cuk oturur :)


Valla her kareyi de şöyle alıcı gözüyle inceleyin.Bu kombinleri sizin için mausemle seçiverdim tek tek.Ben tabiki daha çok rahat giyinmeyi tercih ettiğimden biraz bencil davrandım seçimlerimde.Ama kızlar şunu söyliyim gerçekten çok kadınsı giyinmek hiç de çekici falan durmuyor.Abi geldiğin yer kampüs ya millet çimenlerde cafelerde hop hop iken ne öyle 50 yaşındaki müdüre gibi sıkıcı giyinmeler falan.Ay hiç bana göre değil :)

Çoğunlukla jean kumaş tercih edin derim.Bu pantolon olur,şort olur,etek olur elbise olur ne buluyorsanız olur :) Sevimli bi şekilde bıcı bıcı da kombin yaparsınız asi bi kız da olabilirsiniz.Ama yeter ki müdüre gibi olmayın :D


Saçlarda da doğal seçimler çok iyi oluyor bu tarz kombinlerde.Yataktan kalkıp çıkın :) Doğal derken yani boyasız falan demek istemiyorum.Mor ve gri saç rengi tercihim asdad.
SAçlar düz ise özellikle şekil şukul örgüler çok harika duruyo.Ama onları da yaparken azcık oraya buraya çekiştirin de doğal dursun
Kısa ise saçların kesimi çok önemli oluyor.Paraya kıyın ve en kaliteli yerde tarz bi modeli kestiriverin
Kıvırcık saçınız varsa şanslısınız hiç bişi yapmayın :) O zaten doğuştan şekil almış da gelmiş.Şöyle bi köpükle falan şekillendirin bi de anti-frizz kullanın da kabarıp paçoz gibi durmasın.Bazen öyle hemcinslerimi görüyorum elime köpük alıp saçlarına saldırasım geliyor.


Evet stilimizi tamamlayan somut şeyler aksesuarlarımız oluyor.Çanta bi kızın kurtarıcısı kesinlikle.Büyük olsun içine herşeyi alsın ve  rahat bişi olsun.Kukuk gibi bileğimde taşımayım.Sırt çantası tam ideal.Eskiden bu kadar değişik modelleri yoktu.Okul çantası gibiydi hepsi.Artık sırt çantaları diğerlerinden daha şık vallahi.Hoş bendeki hala okul çantası gibi sanki lisedeyim de dershaneye gidiyorum gibi duruyor :D
Bileklerinizi parmaklarınızı boynunuzu ayağınızı kulağınızı nereyi boş bulursak doldurmuşuz zaten :) Burda kendinizi yansıtabilirsiniz çok uzun bi konu olduğu için size bırakıyorum.Takın takıştırın..

Son olarak;

Tüm bunları yaptınız ve tamamlamak için tek bir adım kaldı o da duruşunuz.Her zaman kendinden emin bir şekilde yürüyün.Bir kadında bu çok önemli.Biz ki toplumun yapıtaşıyız her ne kadar kadına yönelik şiddet hat safhada olsa da bu böyle değiştiremezler.Asla kendinizi ezik, işe yaramaz gibi görmeyin.Siz öyle görürseniz dışarıdakiler de sizi öyle görür.

Kendinizi her zaman önemseyin ve önem verin he bir de gülümseyin :) 
HOŞÇAKALIN.....

7 yorum:

  1. Çanta olmazsa olmaz kesinlikle- hele benim için, güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık. Özellikle "son olarak" kısmı, çok doğru ve yapıcı :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekler her zaman çarpıcı ve yapıcı oluyor :)

      Sil
  2. Saç modellerine bayıldım özellikle 5. ve 8. favorim :) faydalı bir yazı olmuş emeğine sağlık Kübra'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Benim saçlar kıvırcık bende 5 ve 8 gibi modeller olmuyo...

      Sil
  3. Ah şu bonus saçları çok seviyorum ve bir türlü böyle durmuyor ince telli ve narin saçlarımda..
    Takipteyim, bende beklerim. Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. çook güzel kombinler seçmişsin beybi tam konuya uygun.. benim de kampüse gittiğimde tercih ettiğim stiller bunlar, vazgeçilmezim ise saatim ve gözlüğüm :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat kullanmayı nedense beceremiyorum :D

      Sil