14 Temmuz 2016 Perşembe

FLORMAR EXTRA VOLUME MASCARA


Kara gözlü kara kaşlı fıstıklar selaaammm :)

Bugün de seksi bakışlara sahip olmak için en güzel şey olan maskaradan konuşucaz.Flormarın çıkardığı extra volume maskarası nasılmış aceb ?

Maskaranın fırçası plastik değil.Kimisi kıl fırça kimisi plastik seviyor.Sizin kirpikleriniz hangisiyle anlaşıyorsa ona göre maskara tercih edin derim.
Bu rimelin bazı var da onunla uygulandığında eminim takma kirpik etkisi verir ama bu o kadar etkili değil.Benim kirpiklerim pek uzun değil ama kıvrık ben daha günlük kullanım için uygun olacağını düşünüyorum.Rimelim olmadığı için buna bi şans verdim beni mahcup etmedi kerata :)

Raflara ilk geldiğinde fırçasını beğendim , tarak gibi ayırır ve hacim verir demiştim öylede oldu bittiğinde fırçasını atmam muhtemelen.O zamanlar fiyatı32tl idi ama 15e düştü ve kaptııımmm eheheh :D
Renkleri de mevcut kahve yok yanlış hatırlamıyorsam.Ama internet sitesinde vardır bilemiyorum bakıverin gari.Ben sadece yorumluyorum :D 
Sonuç olarak fena değil rimeliniz bitince denemek için alabilirsiniz çok harika değil ama güzel.Kirpik kıvırıcı uyguladığımda çok daha seksi kıvrımlar oluyo <3

Seksi bakışlarınızı ortaya çıkarın ve onu tav edin muuahhhh :)





19 yorum:

  1. Güzel paylaşımın teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de kirpiklerim kıvrık ama gür değil. O yüzden hacim veren ya da en azından daha bir uzatan rimel olsun istiyorum. Ay bir de akmasın, bulaşmasın... Başka rimellerle şansımı denereim o zaman, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi o kadar zor ki şu aradığımız rimeli bulmak :)

      Sil
  3. Ben de kıl fırçaları daha çok seviyorum. :) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy bu sıcakta kim seksi olcak yaaaaa :))))

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim bebeğim :)) senin gözlerde harikalar yaratirsin

    YanıtlaSil
  6. flormarın birçok ürününü çok seviyorum ama maskaraları beni pek memnun etmemişti:( gidip yinede bunu bi denicem kübracım sevgiler:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde görüp beğendiğim tek maskarası bu :D

      Sil
  7. yıllardır maybelline ve loreal rimellerine aşık olarak yaşadım.. flormar'a şans verir miyim bilmiyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş aşka dayanmışşa gözün bile görmez :D

      Sil
  8. güzel indirimden kapmışssın😌

    YanıtlaSil
  9. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil