12 Ağustos 2016 Cuma

KİM O - NEGİN MİRSALEHİ

MODANIN KRALİÇESİ NEGİN

Kim O kategorisinde modayı eline alıp fıldır fıldır oynatan herkesten bahsedicez.Bugün de bence modanın kraliçelerinden biri olan İranlı güzel Negin kimdir neyin nesidir hangi köyden gelmiş ona bakıcaz :D



Negin Hollanda da yaşıyor.Ama güzelliğinden de anlaşılacağı üzre İranlı.Kendi mesleğini yapmayan bloggerlardan o da:D Aman napcam pazarlamacı olup gencim güzelim bu camiadaki herkesi yerim demiş ve kendini kameraların önüne atıvermiş

Çok da iyi yapmış.Parçaları bir araya getirip büyü yaratma konusunda bence gayet başarılı.Fazla karışık giyinmiyor (uçuk kaçık değil yani :D )O yüzden bana daha yakın gelmiştir hep ve takip ederim :)


Kendi stilini şık, zarif ve uç olarak tanımlamış.Anacım senin neren uç allah aşkına bi Cara ya bak bi kendine bak gözünün bebüğünü yediğimm :D

2012 yılında blog yazmaya başlıyor ve artık tamamen moda onun işi haline geliyor.Anam bi görseniz nerde bi fashion yazısı var hatun orda.İlle de göstercek kendini.Kuzum etme bi yerine nazar değcek desem de yok.Ama bende senin gibi olsam bende gezerim moda haftalarında.

Ama evde iki saat şu kotun üzerine ne giysem diye düşünmekten benim neyime mercedes feyşın viik, Milan haftaları...Ben giyinip kampüste yürüyebilirim ancak.Eyyy artık o da yok :( Ay dağlandım vallahi napcem ben nerelerde yürücem asdasas



Enerjisini de kıyafetlerine yansıttığı için bu kadar sevimli bence Negin.Hadi bize bu işin sırrının bu olduğunu söyle :D Manavın önüne geçip fotoğraf çekilsem kezoluktan başka bişi olmaz ama o yapınca ikon oluyo :D

Tamam kabul kıskanıyorum ama bi o kadar da seviyorum şu kadını.Pek kendini beğenmiş gibi gelmiyor bana ama bilemem tabi oturup bi kahve içip fal bakmamız lazım ki eccük bişiler anlıyım :D 

Fotoğraflarını da genellikle eşi yada annesi çekiyormuşşşşşşşşş. Artık günahı onun boynuna :D Benim annem kamerayı sabit tutamıyo ki ben hep bi titreşim halinde ruh gibi :D Sevdalumsa sevmez böyle şeyleri kıskanır ( kıyamam <3 ) 


Bayıldığım şey ise o saçları. O kadar bakımlı ve parlak ki.Çoğunlukla maşalı kullanmasına rağmen nasıl böyle canlı durabiliyor anlamıyorum.Hatun da biliyo yani neyin güzel olduğunu da bi kerem toplamamış saçlarını :D Her fotoğrafında saçlar salınık bi eda bi eda viyyhhhhh yesinler ayol ....

Cilt bakımından,fashion haftalarından,kendi hayatından bişiler merak ettiyseniz Negin Mirsalehi blogunu ziyaret edin.Mutlaka bi göz atmanızı öneriyorum asla pişman olmazsınız Kübra dediydi dersiniz 


Negin Mirsalehi -Fashion

Biraz daha onun blogunda takılıp kıskançlıktan 20 kilo almak üzre aranızdan ayrılıyorum 



35 yorum:

  1. Çok güzel bir kızmış gerçketen :) Ama sen niye kıskanıyorsun canım, neyimiz eksik yahu :)))

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarının hastasıyım :)) ama nerelisin sen çok merak ettim ya :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hoş kız da dediğin gibi "uç" değil. Ama klasik bir güzelliği olduğu kesin :)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir bayanmış gerçekten bloğunu takibe alacağım :)

    YanıtlaSil
  5. İnstagramımı kapatmadan önce takip ederdim. Çok güzel gerçekten de. Sevgilisiyle de pek uyumlular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli o uyumları zaten canım :D Fotoğrafları çektirmeler falan haspam :D

      Sil
  6. Ay ne güzel anlatıyorsun ya :) Hiç kıskanma senin tatlılığın yeter tatlım ❤

    YanıtlaSil
  7. Yazı yine çok keyifliydi cano :D valla ellerine sağlık, gülümseterek okuttun..

    Yalnız hatun gerçekten iyiymiş be :D ben ilk defa görüyorum.. Kombinleri çok başarılı.. Hele o saçlar.. Evet ben de bayıldım ^^

    Paylaşım için çok teşekkürler cano :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla o saçlarda bi iş var ama dur hele çözücem :D Beğenmene sevindim canım :*

      Sil
    2. saçlardaki sırrı çözünce haber ver cano :D

      Sil
  8. Ay ilahi senin yazın kızdan daha çok ilgi çekici :) çok güzel detayları nereden buldun böyle, baya araştırmışsın ablayı. Pazarlamacı değil de manken gibi, ama kıskanma sakın kimseyi herkesin güzelliği kendine :D En çok da fotoğraflarını eşinin çektiği kısma takıldım. Benimki de hayatta yapmaz öyle şeyler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok teşekkür ederim güzel yorumun için :D Evet bizimkiler pek taraftar değil güzelliğin gözler önüne olmasına :D

      Sil
  9. Kendisi kadar giyim tarzı da çok hoşmuş :)) Blogunuzu takibe alıyorum, çok klişe olacak ama bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. İlk olarak dikkatimi çeken saçları oldu benimde.Çok beğendim çok! Hesaplarına bakayım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  11. Ya okurken aklıma eskiden televizyonlarda yayınlanan Televole programı geldi :) Orada da ünlülerin giyimlerini eleştirip onlara puan veriyorlardı. Çok eğlenirdim izlerken :) Çok eğlenceli bir yazı olmuş canım. Yorumuna sağlık :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dimi Acunun stajyer olduğu zamanlardaki programlar haftanın şık ve rüküşünü seçerlerdi :D Ben de sadece modaya imza olmuş kişilerin stillerini kurcalıyorum pek bi haddime :D:D

      Sil
  12. Teşekkür ederim kuzum benim senin de öyle :*:*

    YanıtlaSil
  13. Aman dur Kübra'cım kıskançlıkla kalkıp 20 kilo zararla oturma 😄. Tamam gerçeği söylemek gerekirse saçlarını bende çok kıskandım ama senin saçların da çok güzell ki. Sende çok güzelsin. Sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da aman ne kadan güzel bir yorum :) Çok teşekkür ederim Zehra cım :*

      Sil
  14. Aman dur Kübra'cım kıskançlıkla kalkıp 20 kilo zararla oturma 😄. Tamam gerçeği söylemek gerekirse saçlarını bende çok kıskandım ama senin saçların da çok güzell ki. Sende çok güzelsin. Sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
  15. Çok eğlenceli bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
  16. hayatı zordur onun ya, pide yok kebap yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman asla kıskanmam ama yiyip yiyip kilo almayanlardansa napcük :D

      Sil
  17. Tatlımm son paylastığım yazıma baksan ya bi :)))

    YanıtlaSil
  18. Bu İranlıların gözlerde maşallahı var. Gel gör ki bence kız aman aman güzel değil. Foto hilesi, makyaj, kıyafet, saçlardaki o bakım bizde olsa biz daha güzel oluruz bi kerem :) Hem Deep in dediğine katılıyorum. Onun da hayatı zor, bir pide, kebap neyin yiyemiyor garibim korkusundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf hilesine kesinlikle katılıyorum ama kabul kızın mayasında güzellik var :D

      Sil
  19. Kübra sen benden daha iyi bilirsin kesin ama bu tarz bayanların danışmanları mevcut beyin takımları 3,4 kişi oluyor sürekli promosyon ve bakım ürünleri bedavadan geliyor. Tabiki başarı var bunu yadsınamaz ama ekip işi diyorum ben bunlara Sen daha tatlısın :)

    YanıtlaSil