8 Ocak 2017 Pazar

Taft Locken Belirgin ve Dolgun Bukleler & URBAN Style Guide Elastic Curl


Hay Göörrrlllsssss 

Bugünlerde pek bir yoğunum gerçekten.Bloga fırsat bulamıyorum boş vakit bulmuşken şunu artık yazayım dedim.İkisinin de amacı aynı ama etkisi verdiği memnuniyet tamamen farklı.Hangisini alın/almayın onu diyip çıkıcam :D

Saçlarım kıvırcık beni takip edenler bilir :D Kıvırcık saçların bakımı gerçekten çok zor.

Küçük kız çocuklarının saçlarından neden hoşlanmadığını (bir zamanlar bu gruba bende dahildim) şimdi anlıyorum.Abi el kadar çocuksun,sırtında ktüphane taşıyorsun git-gel başka bi vasfın yok ÖĞRENCİsin :D Ne anlar saçına bakmaktan.Anan ya bağlar ya örer hadi yallah 

Ama kendini keşfetmeye başladıkça o saçlarını da öğreniyorsun ve ne sever ne sevmez anlıyorsun.Bu saçlar kimyasal sever :D Ciddiyim , yatıştırmak o kadar zor ki bilhassa şekillendirici kullanmak farzdır atlayamazsın bu adımı :D


Aslında epeydir krem formlu şekillendirici kullanıyordum.Ama değişiklik olsun diye köpük formlu olan, her zaman beğenerek, severek kullandığım Taft ürününü aldım.

Öncelikle şunu belirteyim ki arkadaşlar saçlarınız kıvırcık değilse dalgalı gibiyse ve bu ürünün saçlarınızı kıvır kıvır yapacağını düşünüyorsanız ' lütfen başka bi reyondan takılınız'

Bu tarz ürünler saçın aslında var olan ama hep gizlenen seksi buklelerini ortaya çıkarmaya yarıyor.Köpük olanları biraz daha sert gibi diyebiliriz.Ama asla jole gibi değil.Ayy hiç de anlatmayı beceremem :D Yani şunu demek istiyorum ' Saçlarda sudan çıkmış,buzağı yalamış,bu hale getirmek için çok uğraşılmış görünümü vermez'

Bu köpüğün derecesi 3 gördüğünüz üzre.Daha fazlası saçları kaskatı ve heykel gibi yapar.Elinize aldığınızda yumuş yumuş köpük hissi verdiği gibi aynı hissi saçlarınızda da hissedersiniz.

Yumuşacık,dolgun ve seksi bukleler yeeeahhhhh


Bu da Taft alırken gözüme ilişen denemek istediğim Urban Care bukle şekillendiricisi.

Valla lafı hiç uzatmıcam BEĞENMEDİM 

Ne kokusunu ne yapısı ne etkisini bi bokunu beğenmedim :D

⇒ Çok kimyasal kokuyor
⇒ Yapısı sert ve rahatsız edici
⇒ Buklelerimi de şekillendirmedi

Taft buna göre pahalı ama saç konusunda paraya acımam abi :D Gerçi hiçbirşeyde acımam ben.Giderken kefenime mi sokucam :D

Velhassıl kelam diyeceğim son sözüm Taft alın kızlar hiç benim gibi maceraya girmeyin :D




11 yorum:

  1. Canım benim eğlencez tabi onun için buradayız yihhuu :D:D

    YanıtlaSil
  2. Taft kullanıyorum kuzu bende baya iyi 😘

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, yeni açtığım bloga beklerim, saygılar

    https://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ya çok eğlenceli olmuş kıvırcık saçlı olsam taft alırdım ama dümdüz saçlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah bi ara ben de deli gibi düz saçlı olmak istiyordum artık buklelerim ve ben çok iyi anlaşıyoruz :D

      Sil
  5. Çook güzel bir yazı olmuş ya =D Taftı hemen ediniyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) memnun kalacağına eminim...

      Sil
  6. Bu ürünün son kullanma tarihi var mı???

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünün son kullanma tarihi var mı???

    YanıtlaSil