10 Temmuz 2014 Perşembe

Parfüm Koleksiyonum =)


Merhaba arkadaşlar sahura iki saat kala bi yazı yazıyorum :) Umarım beğenirsiniz..
Çekmeceme baktım ve dedim ki neden parfüm koleksiyonum diye bişi yazmıyorum ( yaz gitsin ;) )
Tabi koleksiyonum diyorum belki aranızda bu da ne koleksiyon mu denir buna diyenler olabilir ama benim için çok fazlalar :D Sizler neler kullanıyorsunuz beğendikleriniz veya arasından kullandıklarınız varsa soyleyinn..

SOLDAN SAĞA
1)GRACE : Oriflame markası olup kendisini sırf prenses parfümü gibi gördüğüm için almıştım.Kokusu ehh fena değil yani yazlık bir parfüm diyelim.Hafif çiçeksi bi havası var.

2)LOVERDOSE : Mor kalpli şişe.. ahhh yine şişesine bayılıp aldığım bi parfüm bu arada orjinal değil kendileri ama mükemmel bir kokuuuu...Sephora da orjinal parfümü kullandım iyiki çakması bende dedim :):):)
Bu da çiçeksi ama yaaa çok güzeeellllll :)

3)AÇIK PARFÜM: Bir doğum günü hediyesiii :) ehhhh diyebileceğim bi parfüm zaten çiçeksi mi meyveli mi oryantel mi anlamadım :)

4)LİTTLE BLACK DRESS : Taaaaa lisedeyken almıtım set olarak şuan ünv deyim hala bitmedi :)) bunu herkes bilir meşhur avon kokularından güzel :)

5)LOVE POTİON : Vaaaooovvvv bu ne seksi bir şişe :) (yine bi şişesine hayran olduğum parfüm asdads ) Mükemmel bir parfümmm. İçerisinde kakao var ee tabi biz kadınlar için çikolata vazgeçilmez olduğundan kokusu da vazgeçilmez.Ama bence yazlık bir parfüm değil çünkü ağır yani fresh bir koku değil..

6)ECLAT: Yine mi oriflame diyeceksiniz ama sattığım zamanlar sürekli alıyordum napayım çok ucuz zamanlar oluyordu :)) Bu da krem rengi şişesi masumiyet temsili bi parfüm.. Hafif yazlık sportif hissettiğim zamanlar sıktığım bir koku. Zaten çok ağır parfümler dokunur bana iki pıs yeterli ( pıs fıs her neyse =)

7)KREASYON: Geçen sene okul-apart yolu üzerinde A101 vardı ve her gün mutlaka uğrardım. Bir gün bu parfüme denk geldim. Gördüğünüz gibi yine ilk dikkatimi çeken elma şeklinde şişesi olmuştu koku da çok tatlı olunca aldııımmmm =) Gerçekten kelimenin tam anlamıyla tatlı yani şeker gibi koku :)

8)DİVİNE: Bir oriflame klasiği daha=) Bunu da çok sverek kullandım. Çok taze bir kokusu var rahatsız edici değil. Zaten tek ağır parfümüm love potion.. Genellikle hafif fresh,kremsi bebek pudrası gibi şeyleri seviyorum :))

9)212 CAROLİNA HERRERA: Şu iki tarafında da şişe olan şey oluyor :) Bunu da hediye aldım orjinal değil ama olsun =) şişesi güzel olduğu için atmıyorum. Vayy be ne şişe meraklısı çıktım yazarken fark ediyorum bana parfümü kullanıp şişeyi hediye edeblirsiniz asdasaa :D

Evet arkadaşlar bunlar benim parfümlerim sizler hangilerini kullanıyorsunuz, onsuz asla dediğiniz parfüm var mı ??  Okuduğunuz için thankssss :*

1 yorum:

  1. Parfümlere bayılırım ama eskisi gibi kullanmamaya çalışıyorum. Anlatımlarınız aklımda kalsın Güzele benziyor Hafif kokular yaz için iyi oluyor.... :)

    YanıtlaSil