12 Şubat 2015 Perşembe

KOZMETİK ALIŞVERİŞİ: Maybelline the Colossal Go Extreme!

Merhabalar Kızlaarrr :)

Bugün biraz kozmetik konuşalım dedim :) Aslında alışveriş yapmadım.Bunlar elimde olanlar da biraz bahsedeyim dedim :) Bütün ürünlerden bahsetmicem sadece maybelline maskarasını anlatıcam sizlere :) Hadi bakalım neler varmıs bu rimelde !



UNİ makyaj temizleme mendilini almıştım.Bazen o kadar çok üşeniyorum ki temzilemeye bu mendiller çok kullanışlı oluyor gerçekten.

Balm Shelter-theBalm renkli nemlendirici almıştım.Gratislerde var biliyorsunuz.Ben fondöten kullanmayı sevmiyorum.Bu yüzden BB kremleri kullanmaya başladım.Bi ara bundan da bahsederim :)

Eveeettttt; 
Asıl konumuza geçecek olursak arkadaşlar rimeli bi tanıtalım.



Ürünün vaadi : Extra bir hacim vermek ve simsiyah kirpikler elde etmek

Şimdi genel olarak yorumlara bakarsak ;

Rimel güzel.Zaten maybelline rimel üzerinde çok başarılı bir marka.Bu ürününde de gördüğüm şey fırçasını sağlamlığı çok iyi.Kıvrım kıvrım hareket etmediği için topaklanma sorunu görmüyorum.Kirpik kıvırıcı kullanmadan da kıvrık ve hacimli kirpikler elde edilebiliyor.Düşünün bir de kıvırıcı kullansanız kaşlarınızla birleşir :D Hacim verirken hafif de uzattığını söylebilirim he bir de tek tek ayırıyor kirpiklerinizi.Az önce de dedğim gibi topaklanma yapmadığı için tek tek ayırdığını göreceksiniz.

Kısacası ben bu ürünü beğendim.Eğer hacim verecek bir rimel arıyorsanız bu ürünü alabilirsiniz.

Teşekkürler Maybelline =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder