7 Şubat 2015 Cumartesi

UYKU BANDI YAPIYORUZ


Yeniden herkese merhabalarr :) Bugün uyku bandı nasıl yapılır ondan bahsedicez.Kısaca bir bu bandın oluşma hikayesinden bahsedeyim :) Bildiğiniz gibi üniversitedeyim ve apartta kalıyorum.Odamda iki kız var toplamda 3 kişilik ama hiç rahat edemiyorum :( Ben hemşirelik okuyorum onların bölümleri daha rahat ,öğle yarısı uyanıyolar.Ben sabahın köründe kalkıyorum :( Gece maşallah hiç ışığı kapatmadıkları için uyuyamıyorum maalesef.Sağolsun bi arkadaşım (Gülnurcuğum ) kendi uyku bandını vermişti.Ama ben tatilde kendime sevimli bi bant yaptıııımmmmmm.Fikir sahibi >Figenciğim

Viyyhhh çok mu konuştum ne :D 

GELELİM NASIL YAPIYORUUUUZZZZZ!



Malzemelerimiz;
  • İnce elyaf 
  • Polar kumaş
  • Makas
  • Lastik
1.ADIM
İlk olarak bir kalıbımız olması gerek.İsterseniz bunu kendiniz çıkarın.Ben burdan faydalandım.Daha kolay oluyor :)
Kalıbı çıkarttırıp kesiyoruz
Elyafımızı bu kalıba göre kesiyoruz

2.ADIM
Daha sonra polarımızı da kalıba uygun bir şekilde kesiyoruz.İki parça halinde ön ve arkası olacak.

3.ADIM
Gördüğünüz gibi bu adımda dikiş dikiyoruz :) Ben anneciğimden yardım aldım <3 Burda önemli olan diktikten sonra parçayı geri kıvırdığımızda elyafı içinde kalacak şekilde ayarlıyoruz.Yani tersten dikiyoruz.Küçük bir yerde boşluk bırakıyoruz ki ters çevirebilelim.Çevirdikten sonra kalan boşluğu da dikiyoruz.


4.ADIM
İşte bandımızın temeli oluştu.Geriye bağı kaldı :) O internet sitesinde göz kısmına yapışkanlı gözlerden yapmışlar.Benim memlekette pek böyle şeyler yok :( Sizler bulursanız yapıştırın gitsin ayol :) Benim benekli bir polarım vardı onun paça kısmını daha önce kesmiştik zaten ordan göz burun yaptım =) Çareler tükenmeeeezzz *

5.ADIM
İşte gördüğünüz paça :D Bunun da uç kısmını lastik geçirmek için kullandım.Ay çok makbule geçti valla diğer türlü lastik için kılıf dikecektik falan peh :P


O parçayı dikişlerine dikkat ederek böyle kestim.Ortasından bir delik açarak çatal iğne ile lastiği içine geçirdim.Daha sonra da kedi kulaklarının altından diktim ve vuhhuuuuu bitirdim :) 



İşte bandımızın son haliiiii :) Kızlar gerçekten şunu yazarken daha çok yoruldum :D O kadar kolay yani hepimiz yapabiliriz.Bu arada ben bu elyaf ve polar parçasını parçacılardan buldum :) Hakkını helal et parçacı amca :) :) 

Bugünlük benden bu kadar.Vuh yoruldum yahu.Hadi size kolay gele :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder