16 Şubat 2016 Salı

BU SAÇLAR ACAYİP ÇILGIN


Selam Kızlaarr :)
 Bugün biraz sıradışılığı aşıp cesaret isteyen şeylerden bahsedelim diyorum.Özellikle gece kulüplerinde bu parlayan saçlar pek bi moda oldu.Peki ne kadar çılgın bunlar hangisi sizin favoriniz haydi başlayalım....
Biliyorum ülkemizde böyle bir saç görüldüğünde genelde etiketi alnının ortasına yapıştırırlar. Ayy şuna bak yollu bu canım, saçından bile belli.Bu ne başımıza taş yağacak gibi cümleler artırabilir.Maalesef kişinin karakterini dışından okuyan insanlar çoğunlukta.Ayy biraz doluyum sanırım ama hal böyle


Ama tabi itiraf edeyim cesaret isteyen bi değişim :) Şu saçlara bakar mısınız..Gökkuşağı'nı görmek için yağmuru beklemeye gerek yok,aynaya bakmak yeterli.He sadece boyamakla da kalmıyoruz sonuçta saç bu hale gelene kadar biraz hırpalanıyor (biraz hafif bile ) o yüzden yoğun mu yoğun bi bakım gerektiriyor.  Saçlarının gücüne güvenen şöyle gelsin lütfen.. :)


Kylie'ciğime bakarsak bu yolda flama taşıyor. Şu saçlar ne renkler gördü anacım ya. Hiç mi yıpranmıyor? Aman fakirce aklım konuştu yine ondaki kuaförler bizde var mı ki.El bebek gül bebek maşallah.Ama riri canım benim çok yakışıyo herşey. Kadının ruhu, ambiyansı bambaşka..Gördüğümüz üzre hanımlarımız rengarenk çiçek açmışlar :):)


Ama baktıkça bakasım geliyor ya. Özellikle my favorite gri ve pembe tonları :) Çok sofistike görünüyor.Eğer ki o cesareti bulursam gri ombre yaptırırdım.Kıvırcık saçlarım onca işleme dayanır mı Allah kerim :)

Yazması benden yorumlamak sizden.Sizin favoriniz hangisi, yeterince çılgınlık mı, saçlarınızı bu şekilde kullanır mısınız? 

Yorumlarınızı bekliyorum....

2 yorum: