5 Temmuz 2016 Salı

BAYRAM ŞIKLIĞI


Tak tak bayram kapıda geldi bile :)

Bende üç gün için 3 kombin ayarladım kendime.Bakalım dolabımdan neler seçmişim şıkır şıkır olalııımmmmm......

Yaz geldiyse azcık açılıp saçılma vakti de geldi demektir.Kışın kat kat giyinmekten bıkmış olan vücudumuzu incecik tiril tiril şortlar ve eteklerle rahatlatma vaktiiiiiii....
Midi boy denebilecek bir etek ve üzerine yakası gül detaylı bir atlet.Altına Bam diye kendini gösteren sevimli babetler,yakada da ufak bir detay

Etek - My Chanel (anneciğim)
Atlet - Hatırlamıyorum epey oldu
Ayakkabı - Buket Kundura
Fular - Lise Hatıram


Bayıılarak almıştım bu elbiseyi ama yaz bi türlü gelmediği için giymek de nasip olmadı.Fotoğrafta pek belli olmayabilir; maxi elbise iki yandan yırtmaçları var, arkasında derin bir sırt dekoltesi var (DEHŞET) 
Bu elbiseyi rahat parçalarla kombinlemek istedim.Hasır şapka ve converse harika uyum sağladı.

Elbise - H&M
Şapka - De Facto
Ayakkabı - Converse


Evet ayakkabılara BA YIL DIM. Giyebilir miyim bilmiyorum.Şu üzerimdeki paçozluğu atabilirsem belkiiiiiii.Ama rafta duracağına ayakkabılığımda dursun dedim ve aldım :) Bu ayakkabıları kafama koymuştum hatta ASOS tan araştırdım beğendim ama ayağıma olur mu olmaz mı diye elimde mezura ayakkabı ayakkabı geziyordum :D Çok minik ayaklarım var da (35 numara )ASOS da 145tl idi iyiki almamışım.Karabükte gezerken bunları gördüm 70tl aldım hemen :)
Etek 50 yıl öncesinden kalma asdadas Ben pek etek de giymediğim için dolabımı sadece görsel olarak süslüyolar :D Ama and içtim bu yaz giyicem ölmeden :) 

Etek - ZARA
Atlet - OXXO
Ayakkabı - Pabuç Ayakkabı

Kızçelerim herkesin bayramını buradan kutluyorum,ellerinizden öpüyorum


Not:Hesap numaramı yazarım bayram harçlığımı bol sıfırlı olarak gönderirsiniz asdafads



9 yorum:

  1. Bayramdaki cicişliğini yerim :* biraz geç okudum ama olsun topuklulara bayıldımm :*

    YanıtlaSil
  2. Bayramdaki cicişliğini yerim :* biraz geç okudum ama olsun topuklulara bayıldımm :*

    YanıtlaSil
  3. Hemen takibe aldııım geldim Kübra.Ufak bir şey anlatacağım.İstanbul'dan arabamızla ve iki kedimizle yola çıktık.Zahmetli bir yolculyk olacağı baştan belliydi zira kediler yolculuk sevmiyorlar.Uçakta da olmuyor.Derken Topçular'dan feribota yerleştik.Bir de baktık ki, sigara içilen bir bölüm yapmışlar.Ama dizlerim rahatsız olduğu için demir merdivenlere oturmak için, arabadan gündeliğe vurmama rağmen en sevdiğim eteğimi koydum ki beyaz pantalonum lekelenmesin.Sonra onu unutup Bodruma doğru zor yolculuğumuz başladı.Eteğimi unuttuğumu farkettiğimde ağlayasım geldi.Şimdi baktığımda ürünlere Zara'daki etek şekil olarak anımsatıyor.Online satışı varsa hemen bakacağım.Moda demek işlediğin konu.Güzeeel, zaman zaman gözlerimiz bayram eder.Biraz saçma oldu konu ama gerçekten eteğimi çok seviyordum:( Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bak bende uzuldum etege simdi :( ama anlatmana paylasmana sevindim tesekkur ederim :) valla etegi alalı epey oldu online satısta olacagını pek sanmıyorum :/

      Sil
  4. bayram ve yaz ferahlığıııı :)

    YanıtlaSil