4 Ekim 2016 Salı

ZARA ARTIK EMRİMİZE AMEDE

Müjdemi İsterim Milleetttt



Evet evet evet :) 
Aslında takip edenler bilir ama belki de işte güçten bakamamıştır benim blogumda okusun bacım öğrensin :D
Yarından itibaren online satışa başlayacak , bende günlerdir arayıştayım ne alsam diye :D İhtiyacım yok evet ama Zara'dan alacaksam öyle öften püften her yerde bulabileceğim bişi olsun istemem dedim ve şunları seçtim 


İşlemeli üstler pek bi gözüme çarptı sanırım 'moda' :D


İpek olduğu çok belli dimi ama :D


Kadife mutlaka ama mutlaka almak istiyorum.Beni kışkırtıyo bu kumaş sfdafsd


Bu kış herkeste bi parıltı olacak dedim mi demedim mi Ahanda bu dehşeeettttt



İlla memişler görünecek :) Kışın ayazında çenemden aşağısını açamayacağıma eminim ama beğenmekten kim donmuş :D


Kırmızı ah kırmızı :) Valla sırf kırmızı diye beğendim eheheh


E bu da hem kırmızı hem kadife hem kışkırtıcı eeeeee :D


İnce uçlu ayakkabıların her cinsi demodeydi 'eskiden' artık her yerde var ve seviyorum bu tarzı galiba ya :) He bu sene yeşile de taktım ama hala dolabımda ne siyah ne kırmızı var.Full siyah / gri var peh

Güzel haberi verip birkaç fikir de oluşturduğuma göre gideyim artık :D Stokların çabucak tükeneceğine eminim işte 'şuraya' yazdım  .....




15 yorum:

  1. Süper bir haber bu hemen bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Vay güzel haber... Hemen göz atayım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. O en sondaki bota ve o kuşlu V yaka bluza ben de takıldım! Valla Zara Online süper oldu, hadi hakkımızda hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  4. Bu online olayları keseye çok zarar veriyor😂😂 Bakalım halimiz nice olacak😃

    YanıtlaSil
  5. Online alışverişi çok seviyorum. Çok iyi oldu bu :)

    YanıtlaSil
  6. alışverişi internetten yapmayı çok seviyorum o yüzden bu haberi duyunca inanılmaz mutlu oldum ve bota bayıldım güzelliğimm :)

    YanıtlaSil
  7. Ya ben zarada kabine 30 parça şeyle gidip denemeyi seviyorum :) Ancaakk bedenini bulamadığım şeyler için kullanırım herhalde online satışı.

    YanıtlaSil
  8. Aynen kızlar istanbulda olanlar rahat tabii :D ben de artık bakar beğenir alırım ohhh :D

    YanıtlaSil
  9. Vuhuu guzel bir haber kubisim 😊

    YanıtlaSil
  10. Love these items! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  11. Hepsi de pek şık, alınca burda paylaş hatun kız :) ❤

    YanıtlaSil
  12. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    Keşif etkinliğinden geliyorum GFC ve G+'dan takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten beklenen bir atak bu Zara'dan. Kadifeye bayıldım :)

    YanıtlaSil