5 Nisan 2015 Pazar

İLKBAHAR MODASI: Bİ GÖZ ATALIM









Arkadaşlar naçizane fikirlerinize ihtiyacım var =)

Bahar geldi, ağaçlar çiçek açtı.Onların o yeniden doğuşlarına bayılıyorum. Mis gibi havaya uyanıyorlar. Her yer cıvıl cıvıl oldu. E tabi bizim de içimiz kıpır kıpır. Her ne kadar vizeler,stajlar canımızı sıksada mutluluğumuzu kaybetmiyoruz.

Hal böyle olunca tabi dolaptaki o kara kura şeylerden kurtulup cıvıl cıvıl parçalara yer açmak gerekiyor. Bende bunun için -rutinleşmiş olan- internet turumu yapmaya başladım. Nerde ne var? Kimler nasıl kreasyonlar çıkarmış? Bu bahar neleri daha çok görüyoruz? Blah Blah...

Mavi neler yapmış bi bakayım dedim :) Ada jean her zaman gözüme güzel gözükmüştür.Rahat tarzı zaten bunu etkiliyor.Ama gerçekten almalı mıyım bilmiyorum.


H&M yeni çıkardığı koleksiyonundan bol paça jean.Aslından çok hoş baharlık insanı sıkmayan bunaltmayan bir kesim.Özellikle bu yaz jeanlerde bol paça/flare kesimler çok göze çarpıyor.
Allaahımmmm :) Çok tatlı bişi değil mi bana mı öyle geliyor.Kendileri sheinside :)


Ya aslında bunu da beğendim mi beğenmedim mi bilmiyorum.Gündelik jean üzerine giyilebilecek rahat bişi gibi gözüme çarptı ama ...... ?


Evet gerçekteennn BAYILDIMMMM :) Yani giy çık ve dikkatleri üzerinde topla denebilecek bir parça bence :) Sıradan ama değil :) Sheinside ;)


Beyaz bir çanta istiyorum aslında. Bu H&M markasının bir parçası.Fiyatı da gayet uygun içinden çıkan küçük çantası makyaj malzemeleri için falan ideal.

Yine gerçekten çok hoşuma giden hemen bunu kesin almalıyım dediğim bir aksesuar :)
H&M-Coachella iş birliği ile çıkan koleksiyondan bir parça.Çok masalsı :)


Mango'dan bir güneş gözlüğü almayı hep istedim ama nasip olmadı :) Hem fiyatları uygun hem de koleksiyonları çok çeşitli.Cat eyes gözlüklerinde ayrı bir havası cakası var canııımmm :)


Bu da bir diğeri aralarında fazla farkı yok.Sadece çerçeve ama detaylar önemlidir :)




Uzun lafın kısası kızlar Mutlaka almalısıııınnnn
Ay bunu kesin al
Ben olsam almıştım bile dediğiniz hangileri benimle paylaşır mısınııııııızzzz :):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder