19 Haziran 2016 Pazar

DOVE PURE CARE DRY OİL


Herkese selamlar...

Arkadaşlar gerçekten çok enerjisiz günler yaşıyorum, sanırım mezun olmak bana pek yaramadı.Evde sıkıntıdan patlıyorum,bilgisayarım çöp oldu artık.Elimde bir sürü fotoğraf aklımda bin bir tilki yazmak için bekliyorum.Evdeki masaüstü de yeniden canlandırma yaşadı ve evet sanırım burdayım poffff
Evet resimden de anlaşıldığı üzere dove serisinin kuru saçlar için tasarladığı bi yağ varmış çok duydum çok dinledim ama gözlemleyeni göremedim.E dedim ben yazayım bariiiiiii :)




Kızçelerim saçlarınız kuru ise sadece bu yağı almakla olmaz tabikimde.Şampuanı var saç kremi var(uğraşırsanız maskesi bile var) yağı var şekillendiricisi var VAR OĞLU VAR
Yağdan çok umutlanmıştım ama pek bi nanem değil kendileri.Kokusu güzel bariz belirgin diyiimm.Saçlarımı rahat taratıyo, pamık gibi yumuşacık oluyo :)

Yıkamadan önce ve sonra kullanabiliyorsunuz.Ben yıkamadan sonra kullanıyorum.İçinde badem,hindistan cevizi ve makademya yağı varmış( PEH )
Belki serisi ile kullanıldığında işe yarayabilir öyle kullanmadım kullanan varsa söylesin kız aluruk ona göre :)

100 ml 20 tl ye almıştım ben daha ucuza da bulabilenler var tabi 18 -15 civarı

Uzun lafın kısası yağdan ahım şahım performans beklemeyin ama yağım bitti uygun fiyatlı bişi olsun derseniz alın kullanın.Bitlenmezsiniz ya anacım alıverin nolcak  :)

Eeee bu gecelik benden bu kadar hadi size pamık gibi yumuşacık geceler öptüm sizii canlaarrrr :*


2 yorum:

  1. Hımmmm bilemedim bende zaten yagı bu kadar etkisiz kaldıysa sampuanından falan bisi beklememek lazım 👎

    YanıtlaSil
  2. Hımmmm bilemedim bende zaten yagı bu kadar etkisiz kaldıysa sampuanından falan bisi beklememek lazım 👎

    YanıtlaSil