22 Haziran 2016 Çarşamba

KENDİN YAP - MAKYAJ DUZENLEYİCİ/ FIRCALIK


Yahu insan yarım saat baslık dusunur mu! Ne yazacağımı bilemedim ayh.
Makyaj fırcalık,fırcalık,kavonoz boyama,takma kirpik değerlendirme
( yok artıııkkkkk✋)
 Neyse baslık performansımı kale almadan yazımı okumanızı siz güzelliklerden rica ediyorum 💋


Azcık size bunun hikayesini anlatayım hele,oturun kuzucuklarım baslıyorum
Odamdaki rutin temizligimi yaparken boya kalemlerim icin kalemlik arandım evde sonra bos kavonoz buldum,baktım baktım bi b.ka benzemedigine karar verdim ve ise giristim.
Ahh ahh siyah ojem olsaydı neyseee...ojelerimden mat griyi cıkardım.Önce göz kalemi ile kas cizdim sonra oje ile belirginleştirdim.Ardından gözünü kapadım kirpik cizdim👌



Evet ilk önce kirpikleri kendim cizdim ama sonradan estiler bana sagdan sagdan...
Neyse dudusları tabikide dudak kalemi ile once cizdim.He bu arada aseton yardımıyla cizdiginiz sekilleri kusursuzlastırabilirsiniz.
Isırık dudak yapacaktım.Dedim Kübra
 kızım yavas ol,ısırırlar 👊
Bunu da kırmızı oje ile doldurdum


Son hali bu sekildeydi hatta kalemlerimi bile icine koyup masama yerlestirmistim 


Bakın surda sagda👉sevimli sevimli duruyordu.Yarın oldu ben bunu yetersiz buldum ve cok elledigim icin
 ( boyama yapıyorum da sıkıntıdan) kirpikleri silindi.İcine boyalarımı koymak yerine makyaj fırcalarımı koymaya karar verdim
Kendim icin aldıgım ama lanet olasıca BECEREMEDİGİM takma kirpikleri de zor bela buna yapıstırdım.
Yahu elime degil kavonaza yapısacaksın teallaaammm yaa😠

Hikayesi büyük kendi güccük bu duduslu kavonoz sizler icinde fikir olabilir.Evet kuzucuklarım bu hikayenin mesajı öyle herseye para vermeyin oturun el emegi goz nuru bisiler yapın..

HOSCAKALIN KUZUCUKLAARRRRR



5 yorum:

  1. çoook güzel olmuş bayılıyorum böyle yaratıcı fikirlere :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yoklukta ve sıkıntılı anlarımda beynimde yanan ampullerin esintileri işte :) beğenmene sevindiimmmmm :*

      Sil
  2. dahalarını bekliyoruz senden kübüüşş çok beğendim çok beğendiimm...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş, bayıldımmm :)

    YanıtlaSil