19 Nisan 2015 Pazar

Milk Shake Whipped Cream

Veee Sonundaaaa =)

Yazmakta epey geciktirdiğim Milk shake :) Aslında hemen yazmak İçİn can atıyordum ama bi türlü nasip olmadı işte vizeler,stajlar derken vuuu uzadı gitti.



Tabi ilk önce neler vaad ediyor ona bir bakalım :)


  • Meme kanseri bilinçlendirme kampanyası kapsamında özel olarak üretilmiştir.
  • Rahat ve kullanımı hızlı, anında yumusak etki, saçı ağırlaştırmadan tarama kolaylığı sağlar.
  • Bakım kremi, tüm vücut ve yüzü nemlendirmek için de idealdir.
  • Yoğun nemlendirici ve koruyucu özelliktedir.
  • Köpük formu sayesinde kullanım kolaylığı sağar.
  • Bir sonraki yıkamaya kadar saçta etkisini korur.
  • Fön işlemleri öncesinde uygulandığında saçın zarar görmesini engeller.
  • Özel geliştirilmiş Integrity 41® patentli formül renklerin ömrünü uzatır.
  • Tatlı, hoş kokulu süt saça parlaklık verir, besler ve yapılandırır. 


    İçerik Bilgisi
    • Süt ve buğday proteinleri,saçın korteks ve kutikül katmanlarını onarır ve yapılandırır.
    • Özel yumuşatıcılar, derin ve uzun süreli nemlendirme sağlar.

    Benim Görüşlerim
    1. Ben nashi argan yağımı sürüp saçımı taradıktan sonra bu ürünü kullanıyorum.Amacım saçlarıma nem kazandırmak ve keçe görünümü ortadan kaldırmak.
    2. Gerçekten yumuşacık yapıyor saçlarınızı.
    3. Kokusu ise süt/bal karışımı yani milkshake :)
    4. Benim saçlarım kıvırcık olduğu için fazla ısıl işlemler uygulamıyorum.Isıdan koruması hakkında birşey söyleyemem
    5. Nemlendirici krem gibi ele yüze uygulamaya gelirsek ben sadece elimde kalan ürünü elime yayıyorum bir el kremi kadar nem vermiyor tabiki :) Sonuçta saç ürünü ama dimi

 Sonuç olarak saçlarınıza iyi bir nemlendirici arıyorsanız,kremler gibi ağırlaşma yapmasın istiyorsanız bu hafif yapılı mis kokulu milk shake sizin olabilir :) Başka sormak istediğiniz soru olursa yorum bırakabilirsiniz 

HOŞÇAKALIN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder